Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden122 ervaringen gevonden
Tijdens het winterse weer was mijn auto door een andere auto dusdanig beschadigd dat ik niet verder kon rijden. Ondanks de drukte door het weer begreep ABS Autoherstel Splinter mijn lastige situatie en besloot mij toch te helpen. De communicatie was heel duidelijk waardoor ik wist waar ik aan toe was. Dat haalde bij mij een hoop stress weg. Daarnaast zijn ze snel in hun handelen. Ik kreeg snel een leenauto en de auto was snel gerepareerd. Ik ben enorm tevreden.
“Helaas” vaker gebruik gemaakt van jullie diensten, maar er wordt altijd goed meegedacht en gecommuniceerd , heel fijn! Geen verbeterpunten, voorbeeldbedrijf!
Jammer dat je niet meerdere keuzes kan maken, want personeel ook heel vriendelijk.. alles is prima.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Perfect Service
Perfecte service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede afwikkeling
De auto is los van de goed herstelde deuk aan de buitenkant, van binnen en buiten compleet schoon opgeleverd. Super service!
Snel reactie









