Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden71 ervaringen gevonden
Heb al een beoordeling geplaatst
Super service!
Ik wil ABS bedanken voor de snelle afhandeling en prima uitgevoerde reparatie van mijn auto Personeel behulpzaam en mee denken voor hoe het beste gedaan de reparatie gedaan worden .
Super netjes en komen zeer zeker afspraken na niets verbeteren perfect alles geregeld
Fijne communicatie, komen afspraken na en geven duidelijke uitleg.
ABS komt betrouwbaar over. De omgeving is schoon en belangrijk is ....je kunt vanuit de bali de werkplaats inkijken waar te zien is hoe er gewerkt wordt. Opgeruimd netjes en georganiseerd zo kwam ABS op mij over.
Snelle service, de medewerkers denken mee en het werk is zeer goed uitgevoerd!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Schone auto, fijn personeel, deskundig herstel; gewoon heel blij met Team ABS Autoherstel Sloot!
Korte lijntjes voor een afspraak en netjes hersteld









