Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden283 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Komen afspraken na en communiceren deze duidelijk. Nog 1 tip; loop even gezamenlijk naar de auto om de herstelwerkzaamheden te bespreken/na te lopen. Bij mij is helaas nog een flinke kras vergeten te repareren. En dat zag ik niet op de foto’s op het beeldscherm aan de balie.
Correcte afstemming per mail , net voor de datum nog een herinnering , alles bekend bij aankomt , vriendelijk geholpen , prima vervangend vervoer en auto keurig hersteld
Zeer goed
De schade is goed hersteld maar bij thuiskomst bleek dat het parkeer hulpsysteem niet werkt.
nothing you are perfect!
Duidelijkheid, precies volgens afspraak, Prima uitgevoerd
super vriendelijke en behulpzame medewerkers. de reparatie is top uitgevoerd. thx!!
Een grote negen
Het tonen van de reparatiefoto’s gaf een vertrouwelijk beeld, bovendien is de berichtgeving en communicatie tussendoor goed. Vooraf info over formulier leenauto kan beter









