Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden104 ervaringen gevonden
Perfecte afhandeling
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer behulpzaam en meedenkend dame en heer aan de balie.Snelle afhandeling. En vakwerk .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer tevreden over de reparatie en de medewerkens goed en snel!!! Bedankt hiervoor .
Mijn auto is super goed hersteld.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Bij het brengen van de auto werd ik goed ontvangen. Ik had wat vragen over de diverse werkzaamheden die nodig zijn voor het repareren van de schade en dat werd goed uitgelegd ππΌ. Uitleenauto ππΌ. De auto is uitstekend gerepareerd en heel netjes afgeleverd. Bij een volgende schade ga ik er zeker naar terug. Zeker een aanbeveling.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









