Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden218 ervaringen gevonden
Prima werk geleverd en goede service
Behulpzaam. Jullie dachten mee om de auto te “redden” door naar goedkopere oplossing te kijken. Ook toen de parkeersensoren eigenlijk niet meer lukte binnen het budget deze toch nog kunnen plaatsen op mijn verzoek.
Prima en snel geholpen door ervaren medewerkers. De uitgevoerde reparatie werd in eerste instantie door ABS Autoherstel zelf als onvoldoende beoordeeld waarna deze opnieuw uitgevoerd werd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
correct geholpen. Vriendelijke medewerkers. zeer tevreden
Echt eerste klas schade herstellers!! Niemand hoopt op schade maar zodra je een keer de pineut ben… kom dan gerust hierheen! Ga zo door jongens!
Vriendelijke behandeling.
Toppers
Fantastisch geholpen nadat we hadden aangegeven op vakantie te willen. Auto was op tijd klaar en konden met een gerust hart gaan. Alle lof aan de heren in Spijkenisse en een dikke pluim voor hun vakkennis en begrip. Eigenlijk dusmeen dikke 10
uitstekende service









