Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden160 ervaringen gevonden
bijzonder klantvriendelijk, razend snel en ontzettend vakkundig hersteld
Heel erg klantvriendelijk. Kon snel langskomen en de auto is snel gemaakt en zelfs gewassen. Ik hoop voorlopig geen schade te hebben maar anders kom ik zeker teruh
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
prima service en kwaliteit
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De eerste ontvangst had wat vriendelijker gekund. Voor de rest prima
Uitstekend herstelbedrijf.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Snelle service, klantvriendelijk en netjes afgeleverd









