Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden160 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk personeel en ik kon heel snel geholpen worden.
Auto is keurig hersteld. Echt vakwerk geleverd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Jullie zijn toppers, en zeer vriendelijk.
Alles tot in de puntjes verzorgd en leveren een totaalpakket ( service-voor/na reparatie incl.garantiebewijs).
Vriendelijk personeel.. reparatie snel uitgevoerd. Prima service
Keurig voor mij onzichtbaar gerepareerd
Fijn kontakt met de vriendelijke medewerkers , duidelijke afspraken , over de reparatieduur , de beschikbare leenauto , de lichte aanrijschade werd mooier dan nieuw gerepareerd , kortom alles prima
Betrouwbaar









