Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden103 ervaringen gevonden
Bij de meerkeuze vragen zijn eigenlijk alle antwoorden goed.Helaas mag je maar een antwoord aantippen. Ik ben blij met jullie inzet en zal jullie zeker aanbevelen bij andere mensen.👍
Duidelijke afspraken en planning.
service en goede reparatie
Het duurde lang voor het mooi te lang, maar het werk is uitstekend uitgevoerd, mijn complimenten.
Vakkundig herstel van mijn auto. Duidelijke communicatie en behulpzaam personeel.
Vriendelijke mensen
Snelle en keurige reparatie. op tijd gewerkt en kreeg een schone auto terug.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
goede service, snel geholpen .
Werd zeer vriendelijk geholpen, duidelijke communicatie en de auto ziet er weer tip top uit









