Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden52 ervaringen gevonden
Goed bedrijf maak niet uit met wat voor auto kom jong of oud je woord geholpen dus toppi
Prima autoherstelbedrijf. Zeer vriendelijke medewerkers. Duidelijke communicatie en prima vervangend vervoer
Ga zo door
Heel fijn en snel geholpen. Duidelijke communicatie. Echt heel fijn en ben er blij mee.
Uitstekend werk en erg snel.๐๐ป
Snelle service en ze komen hun afspraken na, berichten tijdig over het verloop van de reparatie. En waar het uiteindelijk om gaat; de schade is vakkundig en netjes gerepareerd
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima communicatie en snelle service
Vriendelijke en deskundige medewerkers, die er alles aan gedaan hebben om het ongemak van een schade volledig weg te nemen, wij waren echt ontzorgt.
Prachtig hersteld en zelfs van binnen helemaal schoon gemaakt!!









