Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden47 ervaringen gevonden
Goed
Ontvangst - uitgevoerde reperatie - schoonmaken en vriendelijk personeel . Dus alles goed.
Reparatieduur korter dan verwacht. Prima werk geleverd en auto schoon afgeleverd!
Een bedrijf dat ik iedereen aan kan raden, niet alleen de vakkundigheid maar nog meer het personeel gewoon goed en voor hun taak voorbereid. Ook fijn is dat de wagen gewassen en in de was terug gegeven werd, complimenten.
Geen opmerkingen. Ik ben ontzettend fijn geholpen, bedankt!
Goede overall
Duidelijk alles uitgelegd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Schade perfect en netjes opgelost. Auto weer netjes en schoon afgeleverd. Gedurende de tijd dat de auto bij ABS is geweest ben ik goed op de hoogte gehouden van de vervolgstappen, dit is erg fijn. Verder is de klantvriendelijkheid perfect. Kritische nood: Denk eens wat meer in het belang van de klant in plaats van door de bril van de verzekeraar. Voorbeeld banden wel/niet vervangen en waar verhalen we de kosten. Klant moet dit hoog opspelen tot een expert aan toe, dan blijk ik in mijn recht te staan. Dan had ik toch wel wat tekortkomingskorting fijn en op zijn plaats gevonden. Dat bevestigd mijn gevoel dat ABS voor 80% aan de verzekeraar denkt en het restant aan de klant. De klant heeft niks in te brengen.
Ruime openingstijden, ik kon mijn auto nog om 17:45 uur ophalen. ABS denkt mee met de klant. Er worden geen onnodige kosten gemaakt. Spuiten was niet nodig en is dus ook niet gedaan.









