• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
0900 - 66 11 11 1
Terug

Opdrachtgevers

Waar was dat dossier nou geparkeerd?

Elk verhaal achter elke auto slaan we overzichtelijk en volledig op. Zo is iedere reparatie altijd gemakkelijk en tot in detail terug te vinden.

Opdrachtgevers van ABS Autoherstel

Natuurlijk willen we dat alles voor het schadeherstel goed is geregeld voor onze klanten. Maar ook voor onze opdrachtgevers. Met ABS Totaalherstel lopen we voorop in de markt. Want we leggen alles vast in een digitaal schadedossier waarmee we kunnen aantonen dat elke auto is hersteld met de juiste technische informatie, vakkennis, materialen en gereedschappen. Zo blijft de fabrieksgarantie behouden en kunnen we onze opdrachtgevers altijd de meest actuele informatie geven over hun wagenpark en de verwachte kosten voor schades.

Het ABS-kennisnetwerk

Naast dat ABS Totaalherstel inzicht geeft, zorgt het ook dat wij als ABS direct kunnen leren van reparaties. En deze kennis wordt automatisch meteen gedeeld met alle vestigingen. Hierdoor kunnen we altijd snel anticiperen op de nieuwste ontwikkelingen en technologieën.

De ABS-voordelen op een rij:

  • Altijd een up-to-date digitaal dossier met alle juiste, gedetailleerde informatie.
  • Altijd de meest actuele informatie over het wagenpark en schadekosten.
  • Altijd transparantie in de herstelkosten naar de klant én de opdrachtgever.
  • Altijd een groot kennisnetwerk door het delen van informatie over reparaties
  • Altijd kennis van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën
  • Altijd een interessante businesspartner door alle vastgelegde reparatiedata.

Service center

Service bij ons voorop. De afspraken die wij met onze opdrachtgevers maken worden daarom door het Service Center continu gemonitord. Ieder kwartaal vindt een (online) overleg plaats met alle front-office medewerkers en calculatoren om de lopende afspraken en daarbij behorende KPI’s te bespreken. Zo houden we zicht op de processen en kunnen we bijsturen om elke dag onze dienstverlening continu te blijven verbeteren.