Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden9.225 ervaringen gevonden
Wel jammer dat we geen electrisch voertuig als leenauto hebben gekregen. Daarnaast duurde het wel lang voordat ik mijn Tesla kon afgeven voor reparatie (9 weken). Dat neemt niet weg dat jullie heel erg vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en professioneel zijn. Zeer tevreden!
ze waren vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Uiterst zorgvuldig gerepareerd en bovendien schoon opgeleverd!
Allereerst vond ik de communicatie erg prettig verlopen. Verder vond ik het een enorm pluspunt dat ook kleine dingen in de reparatie werden opgepakt. Zo is er een nieuwe naafdop aangeschaft omdat deze beschadigd was.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Geweldig geholpen in een dag klaar
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben snel, prettig en deskundig geholpen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vijf keer hebben mijn vrouw en ik bij thuiskomst om de herstelde auto gelopen. "Is dit wel onze auto? " Zo strak in de lak, zo schoon, zo vakkundig hersteld, alsof ABS Autoherstel een nieuwe auto uit de showroom heeft getrokken. Onze complimenten voor de heldere communicatie, de ruime leenauto, de sympathieke medewerkers en vooral ook de meer dan volledige reparatie. We kunnen helaas geen verbeterpunten bedenken!!