Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7919 ervaringen gevonden
Vakkundig herstel en goede
Auto werd perfect gerepareerd, alleen duurde het 1 dag langer dan afgesproken
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Betrouwbaar
Jammer dat de leenauto plotseling niet beschikbaar was Ook geen andere Voor de rest geen negatieve dingen
alles is perfect en volgens afspraak gedaan
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Geholpen door een vriendelijke behulpzame medewerker. Hij dacht ook mee om eventueel te kijken voor een andere leenauto i.v.m. gewenning aan automaat. Ook is mijn auto niet alleen gerepareerd, maar helemaal schoon geleverd. Wat een service!
Medewerkers zijn heel plezant en klantgericht.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









