Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7926 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Duidelijke en heldere communicatie, komen afspraken na en reparatie goed uitgevoerd. Zelfs een schoonmaakdoekje kado en de auto was gepoetst Ook leuk dat er veel vrouwen werken.
Fijne mensen , zeer nette vervangster. Bedankt
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed bereikbaar en prettige en effectieve contacten. Heldere afspraken, die goed uitgevoerd werden. Auto werd zeer schoon binnen en buiten opgeleverd.
Vriendelijk
Het ging gesmeerd, auto stond voor de deur klaar. Nette overdracht
Alles prima geregeld, van afspraak maken tot een mooie leenauto en goede herstelreparatie aan eigen auto.
Medenkend en erg behulpzaam
Goed geholpen en prima hersteld, vriendelijk personeel









