Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7943 ervaringen gevonden
We zijn heel prettig geholpen.
Prima bedrijf, vriendelijke medewerkers, duidelijke afspraken
Heel netjes afgewerkt en goed gedaan door medewerkers. Geen gedoe bv met verzekering of garage. Kan deze firma aanbevelen.
Het duurde een tijd voordat de herstelwerkzaamheden konden plaatsvinden, maar die zijn uitstekend uitgevoerd. Ik ben heel blij met het herstel. Ik werd ook heel vriendelijk geholpen door de medewerkster.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto keurig gemaakt.en het personeel weg vriendelijk
Super geholpen erg goede klant vriendelijkheid. Hield ons goed opde hoogte van de herstelwerkzaamheden.
Is niet nodig de werkzaamheden zijn heel goed uitgevoerd top
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









