• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
Bel ons op: 0900 - 6611111
Terug

Ervaringen

Wat klanten van onze vestigingen vinden

7937 ervaringen gevonden

Cees
Geholpen op 23 juni 2026
10.0

Vriendelijk personeel en receptie. Snel geholpen Professioneel opgeleverd

Anoniem
Geholpen op 23 juni 2026
10.0

Vriendelijke en duidelijke instructies. Afspraken prima nagekomen. Reparatie vakkundig uitgevoerd.

Fred Rozema
Geholpen op 23 juni 2026
9.0

Serieuze behandeling van mijn schade

Michel
Geholpen op 23 juni 2026
10.0

Onlangs heb ik mijn auto laten repareren na een schade, en ik ben enorm tevreden over de volledige afhandeling. Vanaf het eerste contactmoment was de bereikbaarheid uitstekend: telefonisch werd ik snel geholpen en ook via e‑mail kreeg ik vlot en duidelijk antwoord. Het schadeherstel zelf is tot in de puntjes uitgevoerd. Vooraf kreeg ik een heldere uitleg over wat er precies gerepareerd zou worden, welke onderdelen nodig waren en hoe het proces zou verlopen. Deze uitleg van het herstel gaf veel vertrouwen. De duur van het herstel werd vooraf goed ingeschat en uiteindelijk zelfs iets sneller afgerond dan verwacht. Tijdens de reparatie werd ik netjes op de hoogte gehouden van de voortgang, wat ik erg prettig vond. Ook het vervangend vervoer was uitstekend geregeld. Binnen enkele minuten stond ik weer buiten met een nette leenauto, zonder gedoe of extra kosten. De afhandeling met de verzekering verliep volledig probleemloos. Het bedrijf nam vrijwel alles uit handen: van het melden van de schade tot de uiteindelijke afronding. Ik hoefde zelf nauwelijks iets te regelen. De correspondentie was duidelijk, vriendelijk en professioneel. Kortom: een bedrijf dat staat voor kwaliteit, transparantie en klantgerichtheid. Ik kan ze zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die schadeherstel nodig heeft.

Lester en Thirza
Geholpen op 23 juni 2026
9.0

Ik heb contact opgenomen met Lub de Vries. Wat een fijne ervaring! Hij is zeer deskundig, denkt goed mee en staat altijd klaar om te helpen. We zijn dan ook erg blij met het resultaat. De auto was volledig gerepareerd en zelfs sneller klaar dan we hadden verwacht. :-)

Arjan de Zwart
Geholpen op 23 juni 2026
10.0

Perfecte reparatie waarbijik door de medewerkers goed geinformeerd werd over de voortgang.

Simone
Geholpen op 23 juni 2026
9.0

Ik ben ook zeer tevreden over de resultaten, meedenken en vriendelijkheid.

Geholpen op 23 juni 2026
10.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

Anoniem
Geholpen op 22 juni 2026
10.0

Niets: alles netjes geregeld. Snel, vakkundig en goed op de hoogte gehouden

Rijschool Damien
Geholpen op 22 juni 2026
8.0

Klantvriendelijk het personeel en goed tevreden over de reparatie van mijn eigen auto.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. ...
  10. 794