Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7939 ervaringen gevonden
Fijn geholpen alles volgens afspraak.netjes gemaakt en afgeleverd.
Snel en correct geholpen
Ga zo door
Komen afspraak na Mooi werk geleverd bij schade Fijn personeel Erg klantvriendelijk
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben door meerdere medewerkers netjes te woord gestaan, kon snel terecht en na het herstel is mijn auto van binnen en van buiten als nieuw opgeleverd. Groot compliment voor team ABS Brouwer Nieuwkoop
Zeer goed geholpen en goed geïnformeerd dat de ondersteuning er nog niet waren , echt als nieuw mijn auto opgehaald echt top
Heel netjes geregeld en waren heel empathisch het personeel omdat het best heftig was wat ik mee maakte
Ik ben dik te vrede hoe je er wordt geholpen en de reparatie was dik in orde en vriendelijke personeel.
Vakkundigheid/professionaliteit/vriendelijkheid, Iedere week netjes een update ontvangen, super vriendelijke secretaresse. De expertise is volmaakt. Wederom bedankt ABS Team.









