Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7935 ervaringen gevonden
Super goede service, vriendelijke medewerkers
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Totale werkzaamheden.
Deze firma straalt vertrouwen uit, door de professionele manier van benaderen en afwikkeling van een vervelede schade die je opgelopen hebt. ze krijgen het voor elkaar dat je tevreden en blij met je auto huiswaarts keert.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Aardige medewerkers, goede communicatie, vakwerk geleverd binnen de afgesproken
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles was tot in de puntjes geregeld
Jammer dat je maar één onderdeel mag kiezen. Op alle onderdelen scoorde De Haan uitstekend: onze auto is snel gerepareerd, keurig schoon opgeleverd, de leenauto was prima en de communicatie verliep prettig. Dat is allemaal heel fijn na een aanrijding wat toch een stressvolle gebeurtenis is!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









