Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7919 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijke mensen, denken mee en auto wordt keurig hersteld afgeleverd, duidelijke uitleg Goed auto herstelbedrijf
Na duidelijke afspraken is mijn auto perfect gerestaureerd. En als bonus had ik een erg fijne vervangende auto. Vanzelfsprekend hoop ik ABS niet meer nodig te hebben? Maar ik ben vaste klant.
Heel fijn dat ik snel en professioneel geholpen ben, de auto is weer als nieuw afgeleverd. Zeer tevreden klant.
zeer tevreden .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto super schoon!! Vriendelijk geholpen. Telefonisch afgesproken 2 dagen bleken er 2,5 te worden. Ik had niet begrepen dat ik gebeld zou worden. Dacht sws 2 dagen. Bij wie dit lag laat ik in het midden
Alles zag er keurig gerepareerd uit en ook was de auto keurig glimmend schoongemaakt en was lag erop...Ook de medewerkers aan de baliex vriendelijk en behulpzaam
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









