Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7939 ervaringen gevonden
Klantvriendelijk
Als klant wordt je op een prettige manier te woord gestaan. De reparatie wordt correct en zoals afgesproken uitgevoerd waarna de auto schoon wordt opgeleverd.
Sympathieke medewerkers . Snelle en vakkundige reparatie. Prima leenauto.
Alles klopt zoals afgesproken
Fijne medewerking
Komen hun afspraken na.
Het was best een lastige klus en deze is keurig netjes gerepareerd
Ik ben door het personeel op een vriendelijke en goede manier geholpen. Ze hebben me goede informatie gegeven en geholpen bij alles wat er moest gaan gebeuren.
Complimenten voor heel het team! Goede en duidelijke communicatie! Blij verrast dat mijn auto weer gerepareerd en netjes gepoetst op mij stond te wachten!
Medewerkers zijn betrokken bij de klant en tonen professionaliteit in alle opzichten. Planning en uitvoering in alle opzichten uitstekend, goede informatievoorziening. ABS is een onderneming die ik graag aanbeveel voor schadeherstel.









