Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7937 ervaringen gevonden
Reparatie uitstekend uitgevoerd, auto is weer als nieuw.
Heldere communicatie. Geen poespas. Vakundig herstel en uitleg hieover middels foto’s. Erg netjes.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vanaf de 1e afspraak tm de schade hersteld was duidelijkheid en vriendelijkheid,wat mij betreft zou ik iedereen die schade heeft jullie aanbevelen, dank jullie wel voor alles
Gewoon erg goed. Plezierig contact, goede communicatie en goed werk.
Er werken hier bijzonder vriendelijke medewerkers, er wordt goed gecommuniceerd en alles is snel geregeld. Ik kon ook heel snel terecht voor het herstellen van de (kleine) schade aan mijn auto. Dank!
Snel& efficient& klantvriendelijk
Uitstekende schadereparatie, heldere communicatie en conform afspraak gereed. Top!!!
Helaas niet door mijn schuld bij Buntsma aangeklopt. Goede voorlichting vooraf over het schadeverloop. Leenauto beschikbaar. Schade uiteindelijk keurig netjes hersteld. Je ziet er niets van. Vooral een pluim voor de medewerkers, die uiterst hun best doen.









