Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8710 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Een ontzettend positieve ervaring van a tot z. Het hele traject duidelijke communicatie, werkzaamheden zijn erg netjes uitgevoerd. Zelfs gebeld dat de auto eerder klaar is dan aangeven en ik al langs kan komen als ik dat zou willen. En een dag later netjes een e-mail met alle foto’s van tijdens de reparatie en een overzicht met wat er allemaal hersteld is. Kortom als ik nog een keer in deze situatie terecht moet komen zal ik geen moment meer twijfelen en gelijk ABS bellen. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen en het mooie resultaat. Met vriendelijke groet, een tevreden klant (Nissan Leaf)
Enige, dat reparatie vrij lang duurt door drukte. Was geen probleem voor mij. Verder alles heel goed geregeld met vervangend vervoer, eigen risico enz. alles duidelijk verteld over hoe en wat. Wat ook fijn was, weer een schone auto!
Na schade herstel ook auto gepoetst 👍👍
Alles goed geregeld, ook de nazorg. Blij met het resultaat.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Super geholpen
Zeer vriendelijke communicatie. Afspraken worden goed nagekomen en de werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.
Fijne service, vriendelijke mensen, de leenauto was goed geregeld en er werd duidelijk gecommuniceerd dat de reparatie langer ging duren.