Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7926 ervaringen gevonden
Uitstekende schadereparatie, heldere communicatie en conform afspraak gereed. Top!!!
Helaas niet door mijn schuld bij Buntsma aangeklopt. Goede voorlichting vooraf over het schadeverloop. Leenauto beschikbaar. Schade uiteindelijk keurig netjes hersteld. Je ziet er niets van. Vooral een pluim voor de medewerkers, die uiterst hun best doen.
Vanuit ABS ben ik perfect geholpen. Eigenlijk verliep alles op rolletjes. Van het begin tot het einde. Op tijd de offerte verkregen van de schade. Vervangend vervoer auto stond schoon klaar en op de dag dat de auto klaar zou zijn was deze ook klaar. Echt een erg fijne ervaring met hen.
Reparatiewerk aan mijn eigen auto was snel gedaan. Ik kreeg vervangend vervoer mee. Hier ben ik wat minder over te spreken. Er lag een afgebroken nepnagel in het bakje voor de pook, tevens een onfrisse lucht (alsof er in de auto is gerookt). Daarnaast is mij bij het ophalen van de auto niet verteld dat ik hem afgetankt terug moest brengen. Het is fijn als dit specifiek even wordt benoemd bij het meegeven van de auto. Bij het inleveren van het vervangend vervoer vanochtend moest ik dat alsnog doen. Vervelend, maar uiteraard prima. Vervolgens moet ik meer dan 10 liter tanken terwijl ik zelf slechts 100 km heb gereden. Ik ben niet te beroerd om voor mijn eigen gereden kilometers af te tanken, maar dit vind ik niet acceptabel. Een Toyota Aygo rijdt gemiddeld 1 op 20/22, dus dat zou dan ongeveer 4,5 liter benzine zijn. Als het goed is, komt de dame van de receptie hier nog bij mij op terug. Ik heb mijn tankbon bij haar ingeleverd. Op haar overigens niets aan te merken, ze was heel vriendelijk en begripvol.
Super goede service, vriendelijke medewerkers
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Totale werkzaamheden.
Deze firma straalt vertrouwen uit, door de professionele manier van benaderen en afwikkeling van een vervelede schade die je opgelopen hebt. ze krijgen het voor elkaar dat je tevreden en blij met je auto huiswaarts keert.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Aardige medewerkers, goede communicatie, vakwerk geleverd binnen de afgesproken









