Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7864 ervaringen gevonden
Geen aandacht punten
Zoals altijd prima geregeld. 1 klein puntje: ik krijg de melding dat ik mijn auto exact om 17:00 uur kan ophalen. Dus niet 10 minuten eerder of later en sta ik dan om 17:10 voor een gesloten deur? Zeker als je onderweg bent is het lastig om op de minuut te plannen. Voorstel: U kunt de auto ophalen tussen ? en ?. Het heeft onze voorkeur om ?
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Staan altijd klaar, zijn behulpzaam en leveren goed werk af.
De tijd tussen het 1e contact waarbij de schade werd opgenomen en de afspraak voor herstel vond ik lang. De reparatieduur zelf was weer sneller dan verwacht.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









