Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden65 ervaringen gevonden
In eerste instantie werd een zeer lange termijn afgegeven dat de auto zou worden gerepareerd via andere vestiging. Navraag of andere vestiging meer tijd had kwam geen respons op. Apeldoorn later gebeld en die had meer tijd. Dat kan beter worden afgestemd met elkaar.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het melden van de schade, aanleveren van foto's, een afspraak voor een intake met opnieuw foto's en dan een afspraak voor de reparatie kost al met al veel tijd. Maar duidelijke communicatie en vriendelijk geholpen. Tevreden met het resultaat.
Ik ben vriendelijk geholpen en mijn schade is binnen één dag vakkundig gerepareerd. Daar ben ik erg tevreden over. Een verbeterpunt is echter de wachttijd voordat ik een afspraak kon inplannen. Het schadeproces zou efficiënter kunnen verlopen, vooral als het om eenvoudige schade gaat die op basis van enkele foto's beoordeeld kan worden. Daarnaast was het jammer dat de receptioniste geen inschatting kon geven of de schade eenvoudig of complex was. Een snelle eerste beoordeling zou het proces voor beide partijen versnellen en duidelijkheid bieden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik werd van begin af aan vriendelijk geholpen,zowel telefonisch als door de receptioniste ter plaatse. Ook het resultaat van de reparatie is netjes gedaan. Auto gewassen en gestofzuigd terug. Top
Helaas buiten hun schuld om gebruik moeten maken van het schade herstel bedrijf maar zeer tevreden hoe de auto is klaar gemaakt na de Reperatie
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben nu een aantal keer bij ABS Autoherstel in Apeldoorn geweest en ben zeer tevreden over hen. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk, de communicatie is helder, ze zijn erg klantgericht. En de schade uiteraard keurig gerepareerd. En zonder probleem kreeg ik vervangend vervoer mee. Echt een fijn filiaal en ik zou hen zeker aanraden bij familie en vrienden.
Goede en duidelijke uitleg over het hoe wat en wanneer de schade hersteld kon worden.