Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden93 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Wij zijn echt super tevreden met de service en het eindresultaat van ABS Autoherstel. De auto ziet er zelfs beter en netter uit dan vóór het ongeluk! Er zat al een losse kap op en die zit nu gewoon weer strak vast. Wij dachten serieus dat de auto total loss zou worden verklaard en leverden hem ook nog eens behoorlijk vies in. Het personeel was altijd vriendelijk en soms zelfs gezellig. Echt topwerk geleverd!
Zeer goed geholpen, en ik wil jullie alsnog bedanken voor de snelle hulp, en vakkundige reparatie.
Word ontzettend vriendelijkbehandeld ben ook een kernactiviteit staat je ter beschikking
Goed intakegesprek bij schade en duidelijke communicatie over schadeherstel mogelijkheden en datum schadeherstel
Ben heel goed geholpen en zeer tevreden over de uitvoering van de schade.
Zeer mooi afgeleverd. Schade vakkundig herstelt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ben zeer tevreden over het ABS schadebedrijf.
Dit is een top bedrijf. Super aardige en kundige medewerkers. Hagelschade aan auto vakkundig gerepareerd. Ook duidelijke en eerlijke communicatie. Al een keer eerder voor iets geweest en ook toen goed geholpen. Aanrader dus!









