Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden66 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk ontvangst, snel geholpen. Duidelijke afspraken.
Prima organisatie
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het aanmelden van een schade via de site en/of telefoon viel heel erg tegen. Zeker als je niet zo behendig bent met de computer. Daar zou een alternatief voor moeten komen. Ik heb gebeld en toen heb ik een aanwijzing gekregen en moest ik verder kunnen. Helaas is dat niet gelukt. Omdat ik dichtbij woon ben ik dan ook maar langs gereden. En toen was alles zo geregeld en kon er een definitieve afspraak gemaakt worden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Uitstekend geholpen door Rusmir Hodzic
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik heb de auto vandaag opgehaald, op het eerste oog is alles keurig afgehandeld. Daarom mijn positieve beoordeling, de tijd zal het leren of dat ook zo blijft.
De auto is heel netjes hersteld. Personeel was vriendelijk en proactief toen de reparatie wat langer duurde.










