Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden57 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede communicatie en afspraken zijn netjes nagekomen
Ik ben heel goed geholpen door hele vriendelijke mensen en service. Vriendelijke groeten van C Dijkstra Amsterdam
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
U heeft een geweldig personeel, zoals bij de balie en werknemers ben heel tevreden met alles van u. Geweldig in een woordt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Viir veide vragen ging het om de meest bepalende factor, eigenlijk kon ik moeilijk kiezen, ondat er geen slechte punten te benoemen zijn. Ik zie alleen op tegen het parkeren op het terrein.. Weinig en soms wat krappe plekken...
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









