Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden87 ervaringen gevonden
Jammer dat je maar één onderdeel mag kiezen. Op alle onderdelen scoorde De Haan uitstekend: onze auto is snel gerepareerd, keurig schoon opgeleverd, de leenauto was prima en de communicatie verliep prettig. Dat is allemaal heel fijn na een aanrijding wat toch een stressvolle gebeurtenis is!
Zoals ik al ter plekke had gezegd: de auto ziet er beter uit dan voor de schade. Het enige minpuntje is dat dit onderzoekje kennelijk nodig is. Als ik het bovenstaande al mondeling zeg tegen je collega dan moet dat voldoende zijn. Een extra onderzoek is dan alleen irritant.
tussentijds de klant op de hoogte houden
Mijn auto helaas gebracht voor een reparatie vanwege een ongeluk, gelukkig zijn we super geholpen en is er niks meer te zien van de schade aan de auto! Wij zijn super blij met ABS de haan en de goede communicatie en service :)
Het is een vakkundig bedrijf, voor de 2de keer schade laten herstellen bij jullie. Ben vriendelijk geholpen, jullie nemen de tijd voor uitleg en vragen. De auto is snel klaar en wordt helemaal schoon en gepoetst afgeleverd. Eventuele kosten worden van te voren besproken zodat je niet voor onverwachtse kosten komt te staan. Ik zal jullie zeker aanraden bij kennissen, fam, vrienden. Mocht ik in de toekomst ooit nog schade krijgen/ maken kon ik zeker graag bij jullie terug m m
Super geregeld en snel. Reparatie netjes uitgevoerd en een nette leen auto mee.
I was also happy to receive a rental car while my car was being repaired
Enige nadeel was dat de gevraagde en toezegde huurauto geen automaat was maar een schakelauto.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









