Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden17 ervaringen gevonden
Super uitgevoerd en goed mee gedacht kwa belettering
Netjes gemaakt
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Heel klantvriendelijk en een goede service!
Alles was duidelijk goed en vriendelijk
Het resultaat is heel erg goed.
Zeer positieve ervaring en de schade is prima hersteld!
Wat een fijne plek om de auto weg te brengen!
Alles goed geregeld van het afleveren van mijn auto tot het weer ophalen. In de tussentijd een leen auto gekregen dus alles goed gegaan
Kreeg auto perfect gewassen en van.binnen schoongemaakt terug!









