Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden91 ervaringen gevonden
Meedekend en deskundig
Prima mensen, goede verzorging koffie en ijsje,( warm weer) gehad. Afspraak goed nagekomen. En belangrijk, reparatie goed gedaan! Dus prima mensen en vakkundig goed.
Prettige ontvangst, duidelijke communicatie, vanaf 7.00 uur auto inleveren en tot 17.15uur open.
Ziet er netjes uit en fijne communicatie. Je weet waar je aan toe bent en hoe lang het gaat duren. Prima leenauto in de tussentijd.
Het hele gebeuren verliep prima !
Personeel was uiterst klantvriendelijk, en verder kreeg ik bijna de gehele brandstofnota terug omdat de leenauto niet was afgetankt.
Prima bedrijf vakmensen.
Keurig werk geleverd .
Prettige ontvangst
Heb nooit over een ander bedrijf nagedacht omdat deze naast mijn werk zit en gehoord van mijn collega’s dat het een prima bedrijf is









