Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden93 ervaringen gevonden
Voor het simpel vervangen van voorbumper (polo) , deze was van te voren al gespoten, het voertuig om 08:45 uur gebracht. Om 16:45 telefoontje dat auto tussen 17:00 en 18:00 uur opgehaald kan worden. Terwijl van te voren naar reparatie duur is gevraagd had men het over een paar uurtjes !!!!
De reparatie is goed uitgevoerd. Prettige benadering van het personeel
Erg behulpzaam en zeer
Zeer goed geholpen ,vriendelijk personeel.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Super behulpzaam personeel, goed opgevangen toen mijn auto in de rak daar aankwam
Zoals gewend alles tiptop in orde.
Jammer dat je niet meer punten aan kan klikken! Want de service is goed, veroudering mensen, reparatie is top gedaan! Deed mensen die er werken zijn allemaal erg behulpzaam en vriendelijk! Een top bedrijf









