Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden87 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het is al petfect
Fijne mensen, vakkundig en auto schoon en gestofzuigd retour gekregen. Top.
De auto ziet er weer top uit!
Kreeg keurige leenauto. Schade is keurig hersteld ben dik tevreden
Geholpen bij de balie door een vriendelijke professional wat vertrouwen schept. Prima werk geleverd. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Je wordt duidelijk en goed geholpen, ze denken met je mee. Super!!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









