Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden117 ervaringen gevonden
Misschien het herstel van de auto wat sneller door een wat vlottere verloop van het bestellen van onderdelen door misschien gebruik maken van koeriers ? En misschien een wat beter contact met de klant want als klant wil je weer snel in je eigen rijden ! Maar dit blijft moeilijk om als klant hierover te oordelen als herstel bedrijf hebt je te maken met veel zaken waar je misschien als klant niet bij stil staat zoals personeel, vakantie, ziekte, kundigheid, materialen niet op voorraad bij dealer of leverancier en je bent als klant niet de enigste met schade !
Fijn geholpen, snel afgewerkt, mooi gefixt
Klantvriendelijkheid is het visitekaartje en dat zit zeker goed. Eén aandachtspunt is de beperkte parkeergelegenheid.
Schade. Is onzichtbaar gerepareerd
Vlak voor onze vakantie werden we aangereden. Mensen ok, achterkant auto in de prak. Op veel plekken moesten we 2 maanden wachten tot we aan de beurt waren. Hier konden we na een week terecht! De auto was bijna economisch Total-löss… maar door mee te denken en creatieve oplossingen hebben ze onze auto kunnen fixen voor een bedrag dat nog mocht van de verzekering. En 3 dagen vóór onze vakantie was hij klaar!!! Zó blij en zó netjes gemaakt!! SUPER BEDANKT
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Een heel goed autoherstelbedrijf met vriendelijke en bekwaam personeel. Nu voor twee verschillende schades een afspraak gemaakt. Beide keren zeer tevreden.
Goede service, vriendelijk personeel, goede uitleg over de werkzaamheden.
Schade is keurig gerepareerd. Vond 5 dagen echter wel lang voordeze reparatie.