Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden60 ervaringen gevonden
Alleerst zeer vriendelijk behandeld door al het personeel waar ik mee gesproken heb. De reparatie was een dag sneller klaar dan gepland en het ziet er keurig uit! Als nieuw!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik heb klantvriendelijk gekozen maar uiteraard is het op alle punten top! Ik ben een zeer tevreden klant!
Snel en fijn geholpen, gastvrij. Was erge fijne ervaring, zowel telefonisch als in de werkplaats. Alles prima geregeld en binnen de gestelde termijn was de schade hersteld.
Ik lever een auto in met automatische transmissie, en ging er ook vanuit dat ik die zou krijgen als leen auto. Hier is ook niet naar gevraagd. Ik rij al 30 jaar automaat. Dan valt een schakelauto niet mee
Werden keurig geholpen zowel bij de schade opnemen als het afleveren.
Goed geholpen en
Allereerst bleek het een kleur te zijn met een flop, wat ze zelf niet konden maken. Ze hebben direct contact opgenomen met Sikkens (de lakleverancier). Die kwam direct en heeft de kleur laten maken bij Sikkens in Sassenheim. Na controle bleek op de bumper nog lichte beschadiging te zitten; dat werd direct opgelost. Er zat een heel klein steenslag op het spatbord. Dit werd ook direct opgelost, ondanks dat dit niets met de schade te maken had. Dus met al, een service met een grote en vette dikke 10.
Een degelijk en betrowbaar bedrijf. Zeer ter zake kundig. Goed modern bedrijf met bekwame staf.
Medewerkers durven te reflecteren en daardoor is het een lerende organisatie die zichzelf steeds verbetert. Dat is een mijn ervaring met een “issue” over hoe te handelen met de betaling als de verzekering de klant al heeft betaald maar de reparatie pakt duurder uit. Verder iedereen uiterst correct en behulpzaam. Reparatie goed uitgevoerd.









