Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden122 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Afspraak over reparatie correct nagekomen Periode tussen schademelding en feitelijke reparatie veel te lang (2,5 maand)
Het was een flinke reparatieklus aan mijn Tesla Model X. Gelukkig vergoed door de verzekering van de tegenpartij. Het duurde wel lang voordat ik aan de beurt was, maar de reparatie is heel netjes uitgevoerd, het personeel is vriendelijk en accuraat. Ik heb voor de tussentijd een leenauto meegekregen, niets te klagen!
Vriendelijk en goed geholpen, uitvoering werkzaamheden zeer goed.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De auto is prima hersteld lijkt me (voor zover ik dat kan beoordelen). Ik ben 2 maanden geleden langsgereden om de schade te laten beoordelen, waarna we een afspraak voor afgelopen week maakten, waarbij ik de auto 3 dagen kwijt zou zijn. Een maand geleden heb ik gebeld dat er ook een nieuwe voorruit in de auto moest worden geplaatst. Dat werd gelijk meegenomen. Toen ik op de afgesproken dag belde om te vragen hoe laat ik mijn auto kon ophalen kreeg ik in ene te horen dat de auto niet afgeleverd zou worden. Als jullie van te voren hadden gezegd dat het 6 dagen (inclusief wekend) zou duren voordat de schade gerepareerd was, had ik dat kunnen begrijpen. Dat daar niets over werd verteld vond ik vervelend. Verder was het contact plezierig.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Enkele malen voor kleinere schades laten repareren bij ABS . Dit was heel netjes en naar volle tevredenheid uitgevoerd .
Ondanks mijn auto waarschijnlijk totaallos verklaard word, werd er alsnog mee gedacht aan een aangepaste tijdelijk reparatie zodat ik toch nog tijdelijk gebruik kan maken van mijn auto.