Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden69 ervaringen gevonden
Prima service kan mening merk dealer een voorbeeld aannemen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De hele aanpak en afhandeling was uitermate professioneel en klant vriendelijk, mocht er weer een onverlaat tegen mijn auto aanrijden dan kom ik hier zeker terug.
Goed bedrijf
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben snel en zeer zorgvuldig geholpen. Vandaag heb ik mijn auto weer als nieuw in ontvangst mogen nemen. Ik ben zeer tevreden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Er was in zweden een ree tegen de auto gelopen met deukje tot gevolg. Toen ik vroeg wat het koste ook deze er uit te halen vroeg de medewerker wel erg veel voor iets wat gemakkelijker te repareren is dan wat er nu aan de voorkant gedaan is
Perfecte service. En vomplimenten voor de duidelijke communicatie
I believe there was a delay in the initial communication. Even though I applied immediately after the accident, I felt that I was contacted later than expected. However, once the first contact was established, everything was excellent. The staff were friendly, helpful, and explained everything clearly. The agreed timelines and delivery details were communicated from the beginning and were followed exactly as promised. The repair of my vehicle was carried out perfectly. I sincerely hope I won’t need such a service again, but if I do, I know exactly where to go.









