Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden93 ervaringen gevonden
Geen punten te noemen, zo doorgaan!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles naar naar wens, Afspraak nagekomen . Communicatie uitsteken dus wij hebben het fijn gevonden en de auto ziet er weer als nieuw uit bedankt voor service ππ
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Reparatie duurde lang wegens onderdelen uit het buitenland moesten komen. Ik werd daar niet van op de hoogte gehouden hoe lang het nog duren. Moest aldoor zelf weer bellen hoe het er mee stond. De schade was aan de voorkant van de auto maar mijn hele achterbak was overhoop gehaald. 1 grote puinhoop was het in de achterbak geworden
Zeer aan te bevelen
Aanzienlijke lakschade vakkundig hersteld
Zeer tevreden
Super vriendelijke medewerkers, auto is TOP hersteld en is zelfs helemaal gepoetst.
Supernetjes gespoten auto volgens mij gepoetst en gekuist van binnen keurig...









