Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden87 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto netjes hersteld en medewerkers heel vriendelijk. Goede uitleg incl foto’s over de reparatie.
Snelle agenda, aardige werknemers en een mooi resultaat.
Denkt mee met afspraak inplannen, en is
Perfect geholpen , vriendelijke mensen en komen afspraken na
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Netjes gerepareerd
Snelle reactie.Goed afgeleverde reparatie.Vriendelijk personeel.
Ik heb inmiddels meerdere schades aan mijn auto laten repareren bij ABS Autoherstel en ben erg tevreden over de service. De communicatie is duidelijk en professioneel. De reparaties worden netjes binnen de afgesproken tijd uitgevoerd en het resultaat is echt top. Mijn auto zag er na de reparaties weer uit als nieuw. Wat ik vooral waardeer is de zorgvuldigheid waarmee ze werken en dat afspraken gewoon worden nagekomen. Dat geeft vertrouwen. Kortom: een betrouwbaar schadeherstelbedrijf met vakmanschap. Ik kan ABS Autoherstel zeker aanbevelen aan iedereen die zijn auto weer perfect hersteld wil hebben.









