Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden97 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Niets veranderen. Prima zo !!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
een zaak van klasse Prima geholpen en alles netjes afgewerkt. Dit bedrijf kan je rustig aanbevelen!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima service, duidelijk, vriendelijk en conform afspraak.
personeel bijzonder klantvriendelijk Afhandeling schade was goed en alles volgens afspraak
Goede communicatie, goede uitvoering. Duidelijkheid.
Makkelijk te bereiken. Duidelijk met afspraken. Houd goed contact.









