Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden69 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De achter bumper is weer super strak. Fijn geholpen. Opgegeven werktijd werd ruim gehaald. En smelled efficiente communicatie. Zeer tevreden.
Vakkundige mensen die weten wat service is en leveren een uitstekend eindresultaat
Snel en professioneel geholpen - goede service en fijne mensen !
Van intake tot aflevering is alles heel vlotjes en netjes verlopen.
Kan niets voor verbetering verzinnen, vriendelijke mensen, goede communicatie, geen langen wachttijd, vakkundige reparatie.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Laten zien wat er allemaal was uitgevoerd. En dat vond heel goed .
De service was veel beter dan ik had verwacht. In het begin twijfelde ik, maar het team van ABS Autoherstel was echt uitstekend. Het werk was 100% perfect uitgevoerd en alles verliep professioneel en snel. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en kan ze zeker aanbevelen.









