Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden57 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De schade is is goed gemaakt niets meer van te zien. Vervangende auto is fijn. Alleen duurde iets lager dan verwacht. Maar werd op de hoogte gehouden.
Reparatie is goed gedaan. De vervangen koplamp blijft branden. Dat kan nooit de bedoelinmg zijn
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk ontvangst, snel geholpen. Duidelijke afspraken.
Prima organisatie
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het aanmelden van een schade via de site en/of telefoon viel heel erg tegen. Zeker als je niet zo behendig bent met de computer. Daar zou een alternatief voor moeten komen. Ik heb gebeld en toen heb ik een aanwijzing gekregen en moest ik verder kunnen. Helaas is dat niet gelukt. Omdat ik dichtbij woon ben ik dan ook maar langs gereden. En toen was alles zo geregeld en kon er een definitieve afspraak gemaakt worden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Uitstekend geholpen door Rusmir Hodzic









