Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden87 ervaringen gevonden
De werkzaamheden zijn super snel en correct uitgevoerd.
Ik ben zeer tevreden met hoe professioneel en vakkundig dit autoherstel bedrijf mijn BMW 418i schadeloos heeft gesteld!
Ben zeer tevreden met jullie sevice en natuurlijk met Reparatie.
Geweldige service!
Snel en vakkundig hersteld. Vriendelijk en meedenkend geholpen.
Al eerder een auto laten herstellen, en iedere keer weer vakwerk. Medewerkers zijn erg behulpzaam, leenauto erbij. En bij aflevering ziet de auto er weer als nieuw uit. En dat niet alleen, de auto wordt ook nog eens van binnen schoon en gewassen afgeleverd. Altijd weer super service.
Prima communicatie, fijne vervangende auto gekregen, had een afspraak in België maar dat was geen probleem, eigen auto later weer prima gerepareerd en lekker schoon opgehaald.
Dat de auto spoedig wordt hersteld na een schade, met daarbij zoveel mogelijk gelijkwaardig vervangend vervoer. Vriendelijk en vakkundig is de schade hersteld en de auto keurig afgeleverd.
Zou liefst een enquête zien waarin meerdere antwoorden tegelijk mogelijk zijn. Nu moet je een.keuze maken voor 1 onderdeel. Maar je kunt.nl tevreden zijn over de medewerkers maat daarnaast ook voor kwaliteit en aflevering voertuig. In mijn geval geldt voOr ALLE onderdelen een dikke 9!!!
Alles is gewoon netjes uitgevoerd. Auto is netjes schoongemaakt.









