Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden144 ervaringen gevonden
Zowel de reparatie als de ontvangst zijn voortreffelijk. M.vr.gr., A.W.Kröner
Ik ben tevreden over de andere aspecten en er was 1 grote ergernis. Ik had de auto ingeleverd voor een werkweek. Einde werkweek geen bericht, gebeld, auto nog niet klaar. Oplevering werd maandag aan het einde van de dag. Uiteindelijk werd het donderdag eind van de dag. Geen tussentijdse update. Ik moest steeds zelf informeren. Auto gebruik ik voor het werk dus 2 weken moeten improviseren met alternatief vervoer. Er werd mij bij intake ook geen mogelijkheid genoemd voor een leenauto.
Het verkorten van de tijd tussen de intake en de dag van reparatie zou de tevredenheid nog positiever maken.
alles bij elkaar zeer ontevreden en als het aan ons licht gaan we gewoon naar van de zeeuw schadeherstel vriendelijker en als de verzekering het goed keurt gaan ze niet bellen met wie weet ik allemaal en melden niet aan mij met wie ze allemaal gesproken hebben. Dit wil ik wel graag weten ??????
Prima service en vakmanschap. Wel lange wachttijd voor reparatie (in mijn geval). Auto geheel schoon teruggeleverd. Medewerkers nemen de tijd voor vragen.
ik ben tevreden over de ontvangst van de medewerkers, de communicatie, de uitvoering van de reparatie een dikke 10 van mij.
Zeer te vreden
Alles soepel en vriendelijk verlopen!!
Klantvriendelijk en prima uitvoering. Jammer dat planning niet realistisch was.
Tevreden. Schade keurig hersteld en de uitgevoerde werkzaamheden keurig teruggekoppeld.









