Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden52 ervaringen gevonden
Ruime openingstijden, ik kon mijn auto nog om 17:45 uur ophalen. ABS denkt mee met de klant. Er worden geen onnodige kosten gemaakt. Spuiten was niet nodig en is dus ook niet gedaan.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
vakkundig en netjes opgelevert
Keurig, goed georganiseerd bedrijf. Klantvriendelijk, vakkundige reparatie
Jammer dat je niet meerdere antwoorden mag kiezen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prettig en snel geholpen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









