Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden69 ervaringen gevonden
Debbie was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ga zo door, zou ik zeggen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles duidelijk gecommuniceerd. Auto netjes gewassen terug ontvangen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Respectvol behandeld
Personeel is erg vriendelijk Reparatie duurde (veel) te lang En duur
Zeer vriendelijk en betrokken personeel. Keurige aflevering auto.
Top Service! Aan alle personeel.Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en duidelijk in wat zij gaan doen en hoelang alles gaat duren. Vervangend vervoer gehad, mooie schone auto! TOP! Mijn eigen auto ook helemaal schoon en al teruggekregen. Alles was netjes. Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden!
Afspraken nakomen als bedrijf en zorgen voor een passende oplossing als iets niet lukt of goed









