Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden69 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Heel netjes geholpen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Top service!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben zeer tevreden over de reparatie van mijn auto. De schade is vakkundig hersteld en de auto ziet er weer als nieuw uit. Alles is netjes afgewerkt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben zeer tevereden met service en klant vriendelijk de auto super mooie gemaakt netjes opgeleverd ben dik tevreden
Goed gedegen bedrijf
Het totale plaatje is prima . Medewerkers het meedenken in oplossingen . Het afgeleverde werk . En het ontzorgen van de klant . Goede communicatie tijdens het hele proces .









