Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden93 ervaringen gevonden
Ik ben erg vriendelijk geholpen, met duidelijke uitleg over het proces. Eerst kreeg ik mijn eigen auto weer mee na een spoed-reparatie en tijdens de daadwerkelijke reparatie kreeg ik een leenauto. De garage heeft de afhandeling rechtstreeks met mijn verzekering geregeld. Mijn auto ziet er weer prachtige uit. Bedankt!
Netjes, vriendelijk en vakkundig geholpen : helemaal niets op aan te merken.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Had bij de vorige vraag graag alles aan willen kruizen
Serieus en vakkundig geholpen
Vakkundig prima gerepareerd.
zeer tevreden
Vriendelijke ontvangst. Reparatie op afspraak gebracht en weer keurig hersteld opgehaald. Jammer dat je maar 1positie in kan vullen.
Heb goede ervaringen Zou alle velden wel met positief willen beoordelen









