Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden93 ervaringen gevonden
Prima bedrijf , zowel het personeel als de uitgevoerde werkzaamheden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Personeel behulpzaam en klantvriendelijk. Snelle dienstverlening. Wel wat verder uit de buurt masr gern spijt van.
Perfect gerepareerd de bumper zonder kleurverschil
Wordt vriendelijk geholpen
Prettige werkwijze en de schade is professioneel en goed verholpen. Ook een leenauto kunnen gebruiken wat erg goed uit kwam.
Goede uitleg en een goede auto ter beschikking
Zeer nette afwikkeling voor de aangerichte schade aan mijn auto. Alles was netjes geregeld en verliep conform de afspraken.
Eerlijk, Betrouwbaar, netjes gerepareerd.
Personeel denkt goed mee en heeft direct al de verfstreep van mijn portier verwijderd









