Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden97 ervaringen gevonden
Uitstekende en snelle service.
Naast dat mijn auto goed gerepareerd is, was men heel behulpzaam, meedenkend en klantvriendelijk.
Excellent service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prettig contact met corecte schade afhandeling.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Jammer dat ik niet meer aan kon kruisen! Alles was gewoon prima geregeld!! Vriendelijke personeel, auto gebracht met 2 schades, perfect hersteld.. auto schoner terug dan gebracht.. een fantastische leenauto voor de periode en flexibel in inleverdatum.. mocht het ooit nog nodig zijn, zal ik hier absoluut weer terugkomen.. hartelijk dank!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









