Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden91 ervaringen gevonden
We haalden onze auto op alsof hij uit de showroom kwam.
De schade aan mijn MG EHS was klein maar op een vervelende plek. Gelukkig mocht ik van de verzekeraar naar ABS Autoherstel. Zij planden een afspraak in zouden zorgen voor een stevige vervangende auto met een trekhaak. Op de dag zelf stond een prachtige Octavia klaar. Een dikke diesel met trekhaak. Prima. Op de afgesproken tijd kon de auto weer op gehaald worden. Tot zover het goede nieuws. Tijdens het ophalen werd gemeld dat de hulpsystemen van de radar helaas niet meer werken. Dat is jammer, maar volgens mij gaat dat opgelost worden. Ik wacht nu op een telefoontje van de receptionist om een afspraak te maken bij van Mossel voor een her-activering van de systemen.
Ik gaf een 9 maar eigenlijk is een 10 beter. Maar met een 10 heb je geen uitdagingen meer. Blijf innoveren en vooral ook meedenken met de klant. Kijk hoe de wachten kunnen worden verkort. Ook al is dat in deze tijd in iedere branche een uitdaging. Zeer tevreden over de reparatie
Super service
Het is erg netjes geworden en ik ben zeer tevreden over het resultaat en over hoe ik ben geholpen.
Feit is dat de duur tussen afspraak en herstel (begrijpelijk) lang was. Maar het afgeleverde werk, in combinatie met een gratis (goede en vlotte) leenauto en de schoonmaakbeurt van de auto is een compliment waard.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
vriendelijk te woord staan
Vriendelijk geholpen, fijne vervangende leen auto en de schade netjes hersteld!
Vlotte afhandeling Leenauto terbeschikkingstelling