Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden61 ervaringen gevonden
Klantvriendelijkheid vind ik heel belangrijk
Ik zou graag de survey willen veranderen, ik wou namelijk op alles 10 punten geven: zowel op uitgevoerde werkzaamheden als op de medewerkers. De medewerkers zijn super klantvriendelijk. De mevrouw die bij de balie zit en die de telefoon opneemt als we bellen - ze is heel aardig en behulpzaam. De meneer aan de andere kant van de balie (ik denk Peter?) is ook heel aardig en behulpzaam. Mijn auto was heel mooi gemaakt en ik waardeer de plastieke zak op mijn stoel en het papiertje op de vloer. Nadat ik mijn auto heb opgehaald moest ik toch nog een keer terug om iets te vragen over mijn spiegels, ik werd binnen 10 minuten geholpen en de heel professionele en vriendelijke monteur heeft alles in 10 min opgelost. Ik waardeer hun werk heel erg en ik hoop dat in alle garages in Nederland zulke service op de mensen wacht :) Groetjes, Marta
Klant vriendelijk en waar je terug zal komen als er iets met de auto van je zelf of vriend dan familie zou moeten hersteld worden . Nogmaals bedankt en een heel gezoomd 2023 !!
Harde werkers met kennis van zaken.
Ondanks het einde van het jaar, binnen 1 week geholpen
Goede vriendelijke service! Werkzaamheden ook top uitgevoerd auto ziet er geheel nieuw uit.
ABS schadeherstel in Almere heeft uiteindelijk klantvriendelijk gehandeld door de schade te herstellen en er toch garantie op te geven, ondanks dat er eerst werd aangegeven dat een oude schade, die door ABS schadeherstel Nieuwegein bleek te zijn afgehandeld, zorgde dat er geen garantie op gegeven kon worden.
Vriendelijke medewerkers die de afspraken nakomen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.