Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden152 ervaringen gevonden
Heel fijn dat jullie eBikes hebben om te lenen
Altijd goede service en nette afwerking.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede service
Zeer klantvriendelijk, uitstekende service, uitmuntend vakwerk afgeleverd. Afspraken nagekomen .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben zeer tevreden. Al bij het eerste mail en telefonisch contact een goed gevoel. Zeer persoonlijke benadering, zeer vriendelijk, open, behulpzaam. Je voelt je echt klant! Toen ik gisterochtensd mijn auto kwam brengen en er stond 1 klant voor me bij de balie, kreeg ik gelijk koffie aangeboden icm een gezellig praatje. De medewerker die de ontvangst deed, herkende mij nog van ons gesprek. Snelle afhandeling en meegeven vervangend vervoer. Smiddags bij ophalen uitgebreide uitleg en vraag of ik de foto's van de werkzaamheden wilde zien. Man vertelde met trots over het uitgevoerde werk. Daarna meegelopen naar mijn auto en e.e.a. laten zien en gevraagd of het naar wens was. Ik voelde me echt klant en was 1 warm bad. En ondanks dat ik zelf ook in de automotive zit (al 25 jaar bij importeur) waar we veel aan klanttevredenheid doen en echt wel wat gewend ben, was ik echt onder de indruk! Wat een fijn bedrijf, wat een fijne sfeer en wat oprecht klantgericht! Niet gemaakt klantgericht o.b.v. processen of KPI's maar intrinsiek klantgericht. Iets wast ABS den Elzen naast een klant en servicegericht bedrijf denk ook een bedrijf maakt waar mensen graag en fijn werken (en daardoor ook graag hard werken). Kortom win-win-win voor klant-medewerker-den Elzen zelf! Ik werd hier heel enthousiast van
Medewerkers en vakkundigheid is in orde
Afspraken prima nagekomen, echt valwerk! Geweldig dat ze alles regelen met de verzekering.
Vriendelijk personeel alles heel goed uitgelegd top.