Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden170 ervaringen gevonden
Ik weet niet wat beter kan ik ben zeer tevreden overalles
Personeel receptie: heel vriendelijk en behulpzaam. Verrichte reparatie: snel, goed uitgevoerd. Vervangende auto: prima, Auto werd schoon (ook aan de binnenkant!) opgeleverd. Enige minpuntje was de periode die we moesten wachten voordat de reparatie uitgevoerd werd (4,5 maand), maar we konden gewoon doorrijden met de schade zonder nadelige gevolgen.
-
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Toch zorgvuldiger met de afhandeling van een schade omgaan. Dit is niet de eerste keer dat dit bij jullie gebeurd. Vind ik erg onzorgvuldig en slordig.
Alles was perfect.
Goed bezig ga zo door!
Vriendelijke medewerkers , informatie omtrent schadeherstel en duur zeer goed . Auto keurig hersteld .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vanaf het moment dat ik telefonisch contact met ABS auto herstel opnam voor de schade aan mijn auto, ben ik fantastisch te woord gestaan en begeleid. Al mijn onzekerheid en mijn vragen werden beantwoord. Men nam de tijd voor mij en ik voelde dat ik in goede handen was. Verzekering, schade aan de auto en alles er om heen, zijn zo niet mijn expertise. Echt alles van A tot Z liep als een trein en vanuit grote expertise. Vandaag heb ik mijn auto op gehaald. Er liep iemand met mij mee om de reparatie te laten zien. De auto was gewassen en zag er als nieuw uit. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ABS een dikke TIEN geef. Zeker voor vrouwen zoals ik, die zero verstand hebben van verzekeringen, van auto's en van schades. Dus mijn hartelijk dank aan alle medewerkers binnen alle schakels van dit geweldige bedrijf. Met vriendelijke groet, Jolanda