• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
0900 - 66 11 11 1
Terug

Ervaringen

Wat klanten van onze vestigingen vinden

122 ervaringen gevonden

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 29 februari 2024
10.0

Prettig geholpen en netjes hersteld.

A.C. Severs
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 28 februari 2024
10.0

Er is niets op aan te merken. Alles was goed en duidelijk. Ga zo door!!!

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 24 februari 2024
9.0

Het is allemaal prima verlopen, alleen duurt het vrij lang voor dat je terecht kan voor de check wat de schade is en de afspraak voor het herstel.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 21 februari 2024
10.0

Ben dik tevreden over de wijze waarop en de mate waarin ik als KNAC lid ben geholpen! Geef een dikke 10 !!!

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 21 februari 2024
9.0

behulpzame medewerkers. helaas veel te lange wachttijden maar dat is blijkbaar niet te vermijden.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 17 februari 2024
7.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 16 februari 2024
10.0

- Prettige service, - Hele goede leenauto mee - Auto keurig hersteld en ook helemaal gewassen en van binnen netjes. - Vriendelijke mensen, fijne open uitstraling - App was erg handig met het foto's maken - En de auto was zelfs een dag eerder klaar dan gepland. Ik heb gelukkig niet vaak schade, maar het beste schadebedrijf waar ik de afgelopen 16 jaar geweest ben.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 13 februari 2024
8.0

Reeds doorgegeven

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 12 februari 2024
9.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Nieuwegein Geholpen op 8 februari 2024
8.0

Communicatie over schade aan voorkant auto lukte niet telefonisch omdat ik op vakantie in het buitenland was. Had ook per mail kunnen gebeuren, ik had mijn mailadres opgegeven. Nu is een deel van de schade (1 schadegeval) niet hersteld. Ik begrijp hoe het gegaan is, maar verbeterpunt kan zijn: alle communicatiekanalen benutten dus telefoon, sms, app en e-mail.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 13