Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden120 ervaringen gevonden
Een ander schadebedrijf gaf aan dat ik niet eerder dan februari 2025 aan de beurt zou zijn. Misschien omdat het de naam heeft extreem goed te zijn maar bij Boekhorst kon ik meteen een afspraak op korte termijn maken. En bij aflevering zag mijn auto er als nieuw uit; gewassen en al.
Zeer prettig geholpen op de locatie Nieuwegein. De mensen achter de balie begrijpen hun vak en zijn zeer klantvriendelijk. Ook al moet je even wachten, er is alle aandacht. De reparatie was ook perfect, geen kleurverschil te zien Top bedrijf
Zeer vriendelijk en. fijn geholpen goed meegedacht en prettige communicatie
duurde iets langer dan gedacht, auto was bijna 1 week weg, had korter gekund
Situatie uiteindelijk klantvriendelijk opgelost. Afspraak initieel kan beter.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede service thuis gebracht en opgehaald toen mijn auto weer klaar was
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Fijne medewerkers die oplossingsgericht het leveringsprobleem hebben geregeld.
heel goed en vriendelijk bedrijf!!