Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden112 ervaringen gevonden
Er is niets op aan te merken. Alles was goed en duidelijk. Ga zo door!!!
Het is allemaal prima verlopen, alleen duurt het vrij lang voor dat je terecht kan voor de check wat de schade is en de afspraak voor het herstel.
Ben dik tevreden over de wijze waarop en de mate waarin ik als KNAC lid ben geholpen! Geef een dikke 10 !!!
behulpzame medewerkers. helaas veel te lange wachttijden maar dat is blijkbaar niet te vermijden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
- Prettige service, - Hele goede leenauto mee - Auto keurig hersteld en ook helemaal gewassen en van binnen netjes. - Vriendelijke mensen, fijne open uitstraling - App was erg handig met het foto's maken - En de auto was zelfs een dag eerder klaar dan gepland. Ik heb gelukkig niet vaak schade, maar het beste schadebedrijf waar ik de afgelopen 16 jaar geweest ben.
Reeds doorgegeven
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Communicatie over schade aan voorkant auto lukte niet telefonisch omdat ik op vakantie in het buitenland was. Had ook per mail kunnen gebeuren, ik had mijn mailadres opgegeven. Nu is een deel van de schade (1 schadegeval) niet hersteld. Ik begrijp hoe het gegaan is, maar verbeterpunt kan zijn: alle communicatiekanalen benutten dus telefoon, sms, app en e-mail.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.