Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden48 ervaringen gevonden
Schade perfect en netjes opgelost. Auto weer netjes en schoon afgeleverd. Gedurende de tijd dat de auto bij ABS is geweest ben ik goed op de hoogte gehouden van de vervolgstappen, dit is erg fijn. Verder is de klantvriendelijkheid perfect. Kritische nood: Denk eens wat meer in het belang van de klant in plaats van door de bril van de verzekeraar. Voorbeeld banden wel/niet vervangen en waar verhalen we de kosten. Klant moet dit hoog opspelen tot een expert aan toe, dan blijk ik in mijn recht te staan. Dan had ik toch wel wat tekortkomingskorting fijn en op zijn plaats gevonden. Dat bevestigd mijn gevoel dat ABS voor 80% aan de verzekeraar denkt en het restant aan de klant. De klant heeft niks in te brengen.
Ruime openingstijden, ik kon mijn auto nog om 17:45 uur ophalen. ABS denkt mee met de klant. Er worden geen onnodige kosten gemaakt. Spuiten was niet nodig en is dus ook niet gedaan.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
vakkundig en netjes opgelevert
Keurig, goed georganiseerd bedrijf. Klantvriendelijk, vakkundige reparatie
Jammer dat je niet meerdere antwoorden mag kiezen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prettig en snel geholpen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.