Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden69 ervaringen gevonden
Zeer goed geholpen en goed geïnformeerd dat de ondersteuning er nog niet waren , echt als nieuw mijn auto opgehaald echt top
Het eerste wat in mij opkomt nooit meer naar deze herstel werkplaats
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijke mensen die duidelijke afspraken maken. Erg makkelijk bereikbaar via persoonlijk contact.
Zeer behulpzaam. Goed overleg
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Parkeerplaatsen is best krap en te vol
Meer info over waarom er bepaalde keuze worden gemaakt
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









