Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden70 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Uitstekend eindresultaat, goede service
De auto is heel netjes opgeknapt , je kunt er niets meer van zien. De afhandeling en de begeleiding is 100%. Een dikke pluim voor deze firma.
Het is netje gerepareerd.
Snelle afhandeling, keurig geholpen zonder allerlei administratieve rompslomp.
Nvt
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer goede ervaring goed telefonisch contact En reparatie snel en vakkundig uitgevoerd









